bästis idag :D

godmorgon! Jag vaknade för ca 1 timme sedan av att emma smsade mig och frågade om jag fortfarande kunde ses idag, min tanke var: inget går före mina bästa vänner, så varför skulle jag inte? :D Om 3 timmar åker jag därför till Fruängen, ska möta henne där, sen åker vi in till stan och tar en fika. Gud vad jag har mycket att berätta om, man får ju lite dålig kontakt när den ena av oss är på andra sidan jordklotet liksom, så fikan kommer vara lååååååång!

Jag måste bara säga en grej: jag har tappat bort mitt bankomatkort! Det känns ju inte så jävla bra... Det måste ligga någonstans här hemma, annars dör jag! Ska leta som en råtta letar efter ost när den är hungrig, hoppas det duger.

nejni, nu ska jag sticka!
pussar


jag och emma för ett år sedan :) lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0