Dalarna here I come

Ohja, som det står i rubriken så åker jag snart till Dalarna. Ungefär vid 1 augusti åker jag, om det blir som planerat. Först till morfar och Gudrun i Falun, sen till mormor i Säter. Ska kolla om Sara kan följa med också, går kanske inte till morfar för min kusin Liam är redan där (vilket är supermysigt, han är bäst, min älskade lillkorv!) men till mormor går det nog. Eller så håller jag mig där borta själv.

Känns jobbigt att Sara kommer hem på tisdag, så åker jag på lördag... Har knappt träffat henne i sommar liksom! vilken jävla smärta i hjärtat :( bläääää!

Nu lyssnar jag på dunkdunk på ashög volym och är faktiskt glad!
SKÖNT! PUSS! HEJDÅ!


Liam och morfar förra somaren
Nej, vi spelar inte om pengar, blir bara roligare för Liam :D


Hemma hos morfar, BÄST! :D Dom har typ största trädgården i världshistorien <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0