frida algerstam :D

Jag hade fan glömt att min käre vän Frida kommer till Stockholm idag. Vi konfirmerades tillsammans i Undersvik förra året men hon bor ju fan i ödestaden(nästan) Gävle. Men hennes bror fyller år idag, och han bor i TULLINGE! Vilket är väldigt nära mig, som bor i Huddinge. Så hennes familj ska hämta upp mig vid halv 4 ca, sen åker vi till hennes bror och jag ska vara med dom idag :) Sen när dom ska in till city senare så släpper dom av mig i Huddinge.

Men, det är även såhär... att... JAG SKA KÖPA HENNES COLDPLAY-BILJETT! Hon kan inte gå på konserten den 22a augusti! Synd för henne men otroligt jävla bäst bäst BÄST för mig :D Så jag är nå sjukt glad för det också.


Det här var när hon var här och hälsade på under min födelsedag förra året


Vi två delade rum i Undersvik, sammanlagt 1 månad! så många minnen.
vill bara tillbaka, vara där och göra alla sjuka saker vi hade för oss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0