hejdå stockholm!

hejsvej! Sitter och chattar med pappa på facebook. HAN ÄR I UNDERSVIK! så avundsjuk, ni förstår inte, men om 15 timmar är jag också där :) Sitter även och chattar med min fd. konfaledare Maria, fast på msn. Ska nog gå upp till rummet nu och packa det sista sen försöka somna, vilket inte kommer gå -.- Får sova i Erics famn på tåget i stället, haha. Eric var alltid den som somnade under godnatt-sagorna på kvällarna i Undersvik. Gud va ni måste tröttna på mitt tjat om Undersvik! Haha, jag tycker synd om er! Men jag är helt tagen i att jag ska dit nu, jag som längtat i 10 månader. Fast nu är det helt anorlunda, nu är jag inte där som konfirmand, utan bara är där på ett läger med en massa andra som konfirmerats där genom åren, och alla de som konfirmeras i år. Känns helt skumt! Nej men, nu ska jag vara tyst om Undersvik! lovar :D

Blir nog rätt lätt för nu säger jag hejdå för jag lär inte blogga i morgon bitti
HA EN BRA VECKA! puss på er






DET SKA BLI SÅ SJUK JÄDRA BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0