hejdå undersvik, hej uppsala&sthlm!

hejhej! Nu har vi städat alla rum och några lokaler. Jag har till och med hunnit duscha i 15 min, haha! Nu sitter jag här i datorrummet med Thyra, vi kollar in facebook och lite sånt. Lunch om 1 timme, sen går tåget 14.37. Ska bli skönt att få träffa Andreas idag, sen kommer vi ju inte ses på ett tag :/ Jag ska resa bort och han får knappt röra sig på grund av hans skador, stackarn. Jaja, det kommer funka fint. Åker hem ikväll ändå, är väl hemma rätt sent, kommer somna så fort jag lagt mig i sängen ikväll! Vi var uppe hela natten som var nu typ, hade sjukt roligt. Sista andakten var helt underbar, vi dansade runt i kapellet och sjöng som dårar, jätteroligt! Vill inte härifrån, fast ändå vill jag ju det. 

Nu slutar jag skriva här, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0