kurser för gymnasiet ;o

Hade fått hem ett brev från min kommande skola Steg. Papper där jag skulle välja kurser inför första året på gymnasiet. Hade total beslutsångest så jag ringde min förra sånglärare Ylva. (som jag hade på Kulturama)

Det stod mellan:
Engelska C
Samhällskunskap B
Filosofi A och B
Psykologi A och B
Sång - och scenisk träning
Scenisk gestaltning

Innan jag ringde kunde jag absolut inte bestämma mig, det gick bara inte. Sen slog det mig att hon är så bra att ringa när man behöver hjälp, med i stort sett vad som helst, så jag slog henne en pling. Vi diskuterade fram och tillbaka och till slut valde jag kurser. Såhär blev det:

1. Scenisk gestaltning
2. Psykologi A och B
3. Sång - och scenisk träning

Jag ska alltså gå en utav de där kurserna nu i första ring!
Får se vad det blir helt enkelt :D


Fina Ylva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0