packning ;o

Hej på er! Somnade inte först vid 6 i morse. Först låg jag och snackade med Freddan i telefon kanske lite för länge, typ till kl 5, sen så sov jag med brorsan i hans enorma säng och vi låg och snackade i en timme. Jag bad honom hålla käften tusen gånger om, och sen blev det tyst (Undra hur jag ska stå ut 4 nätter i hytten, han kommer prata sönder!). Mamma väckte oss vid halv 2 typ, och då gick jag upp på rummet och började packa inför i morgon. Helt sjukt va mycket man ska ha med sig till en jävla fet kryssning!!! Vi kommer äta finmiddag varenda kväll då killarna måste ha kostym och tjejerna klänning eller annat fint. Jag har packat ner skor så det heter duga, typ 7 stycken för 4 dagar, och självklart en maaaassa kläder! Jag kommer dö när vi kommer hem, hatar att packa upp!

Menmen, om 1½ timme åker jag och mamma till Globen, nice skare bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0