sörry!

jo men tja! Förlåt för att jag inte bloggat idag, har helt enkelt inte haft tid. Vaknade vid 1, låg kvar i sängen och såg film. Fixade lite på rummet och sen åkte jag in till Medis och mötte min älskade Maja. Vi åkte hem till henne nästan direkt och sen åkte jag hem vid 21.. Har haft en underbar dag med min älskling, har ju inte träffat henne på svinlänge, typ hennes födelsedag och det var ju i början av juni ;o Vi snackade loss en massa, shit va vi båda hade mycket att säga. Ibland undrar jag om tiden räcker för våra två käftar, haha.

Nu ska jag lyssna lite mer på Aldrig fucka upp!
Hoppas ni har haft en fin dag :)
puss och kram


jag och maja för evigheter sen i klassrummet ;o
hihi, me love you hun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0