tatueringar

Ni alla vet nog inte att jag älskar tatueringar. Men jag tyckder att det är så sjukt porrigt och jag har alltid drömt om att ha flera stycken. I och med detta har jag några bilder på hur dom ska se ut, och var dom ska sitta.

När min mormor dör, vilket kanske blir rätt snart, men förhoppningsvis inte, så ska jag göra en ängel på mitt högra skulderblad. Detta är för att hon tror på änglar och hon säger till mig, varje gång vi ses, att när hon dör ska hon bli min ängel, bara min, och skydda mig. Det är så himla fint, så därför blir det så :)

Sen så har jag ett väldigt jobbigt förflutet, min barndom har inte varit av det enklaste och underbaraste slag. Men jag brukar säga till mig själv att inte se tillbaka, det är min framtid som betyder något, trots att det förflutna skaver. I och med att jag känner såhär så vill jag tatuera "Never look back" lodrätt från nacken ner, på ryggraden. Hur snyggt som helst, och jag vet att den finns där men jag behöver inte se den, precis som mitt förflutna.

Sen har jag några till på lager, hur dom ser ut får ni inte veta nu :D
ledtråd: 1891


Victoria Beckhams tatuering :)
Det är så jag tänkt mig min, fast engelska och den text jag vill ha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0