biomedmio

TJOLAHOPP i stugan! Här sitter jag, med Sara bredvid mig. Vi har fixat oss och sådäääraaa.. Vi ska nämligen på bio med Rikard och Anton. Vi ska se Transformers! Ettan äger ju hästballe och jag har hört att andra är ännu bättre så det ska bli fett nice :D Var på bio igår, var med Louise hela dagen. Vi såg i alla fall den nya svenska filmen Johan Falk. Jag brukar hata svenska filmer men den var fan bra!

Jag kan berätta vad jag har på mig för en gångs skull:
Ljusblå jeansshorts från gina, köpte förra året
Korallfärgat linne, köpt i Riga (på den enda fina butiken som fanns ;o)
Bruna jesus-pumps



Hahh, vi kom på nu att vi är 1 timme tidiga. Vi ska hämta ut biljetterna kvart i 8 för filmen börjar kvart i 9 men klockan är ju bara 6, inte 7, hahaha. Så nu ska vi chilla i en timme typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0