bloggtorka!

Sorry, har inte haft tid att blogga minsta lilla! MEN DET ÄR JU SOMMARLOV så ni får inte ställa några vrålhöga krav på mig. Men nu är jag här, ÄNTLIGEN!

Igår blev min stovmamma präst, äntligen. Efter mer än 5 års hårt pluggande är hon präst. Hon prästvigdes i Domkyrkan, så himla häftigt alltså. Carro i klassen var också det, och mot ALLA odds så satt vi bredvid varandra. Hennes bror prästvigdes nämligen också igår, jättehärligt :)

Idag ska jag iväg och gjuta mina fötter, för att fixa sulor till mina skor i och med att jag förstör min rygg när jag går, och dessutom förstör jag ännu mer för mina benhinnor. 

Måste sluta skriva, ska hjälpa till att städa lite här hemma. Vi festade till klockan halv 5 i natt! ÅÅÅÅÅÅÅH VA KUL DET VAR KAN JAG LOVA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0