GOD DAG FELLAS! :D

Hej på er älskade läsare :)
Hoppas ni mår bra, idag är det så himla fint väder och GISSA om jag hatar er som inte har pollenallergi? Jag håller fan på att dö en dag som denna, halten är jättehög. jag önskar jag inte hade nån allergi alls! ;o
I alla fall, jag vaknade i morse och kunde knappt andas. Min näsa var täppt och halsen gjorde fett ont så jag gick upp och snöt mig. Sara rakade benen och smorde in hela sig typ, och jag låg bara som en död fisk i hennes säng. Jag kunde inte vara ute, så jag satt i vardagsrummet och kollade på Twilight och hon satt på balkongen och solade. När Twilight var slut kom min bror och hämtade mig med bil (ÅH VAD JAG ÄLSKAR HONOM! :D) så nu är jag hemma.

Ska proppa i mig medicin och sen lägga mig på verandan. FAST JAG VILL FAN BADA!!!! Maja slutar jobba klockan 5 typ, lovade henne att vara med henne idag, får se hur jag mår senare helt enkelt.

btw: INA FYLLER ÅR IDAG! Grattis älskling :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0