hello, god night!

Hej på er! Jag har haft en jättehärlig kväll. Har suttit ute på inneverandan med mamma och Hasse(min styvfar för er som inte vet) och pratat om allt och inget. Om kryssningen tills Estland och Ryssland, om mormor, om mig, om min framtid, och ja, en maaaassa annat! Nu för typ 20 min sen kom min bror hem, och nu står han i duschen. Jag är vaken för att jag ska smörja in hans rygg när han duschat, om han bara kunde bli klaaaar. JAG VILL SOVA! Knackar nog på dörren när jag skrivit klart. Sen blir det upp till sängen direkt efter :D ååååh lovely

I MORGON BLIR DET TITT PÅ KATTUNGAR! OCH SEN SOVA HOS LOUISE. JAG SKA HA DET BÄST I DET FINA VÄDRET. (ha det ni med!)



Nattinatti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0