lite bråttom sådär vaaaa

Har inte tid att skriva! Min buss går om 25 min, och jag har inte packat ner grejerna som jag ska ha när jag tränar idag. Det går iofs fort, så okej, jag har inte bråttom! (för er som inte vet så har jag stressproblem, så jag hetsar väldigt lätt upp mig och blir jätteivrig :P) Idag skulle vi ha picnick i Lumaparken men i och med att det är dåligt väder så ska vi vara inomhus, funkar nästan lika bra det! Båda klasserna tillsammans, bara för att vi ska umgås så mycket som möjligt innan skolavslutningen. Jag tycker det är jättekul :D

Efter ska jag möta Sara sen drar vi och gymmar.
Nejni, nu tänker jag inte skriva mer! PUSS


Syrrans byxor är så snygga! (till vänster)
bilden är dock tagen typ 2007, hihi

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gör du idag?

2009-06-03 @ 13:38:58
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0