MED SALAAAA!!!!

Är hemma hos Sara, har inte varit med henne på evigheter, vilket ni kanske märkt då jag inte nämnt henne så mkt på bloggen på senaste. I alla fall, det är nice här. Jag har inte berättat detta för er än men den 14 juli ska jag, mamma, hasse och min bror måns åka på en sk. "lyxkryssning" till Estland och Ryssland. Nu har jag pratat med min mor och det kanske kommer bli så att vi kan fixa en hytt för 3 (mig, måns och SARA!!!!) HOPPAS! Vi blir då borta i 5 dagar och 4 nätter, åååååh skulle bli så kul. Hasse ska prata med resebyrån och allt sånt i morgon så han ska kolla om det funkar då! WIHU :D

Nu ska sara spela... något, venne riktigt vad för jag fattar inte vad hon snackar om när hon säger namnet på skiten. Så jag får väl låta henne göra det! I MORGON BLIRE KUL! :D Maja fyller år, weeeiiii...

Yäyä, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0