sommarlovskort, redan? :D

Hej på er! Nu har jag kommit hem. Fick en härlig överraskning när jag kom in i mitt rum. På sängen låg Loréals sunspray och inte minst mitt sommarlovskort (sl) som jag tydligen kan använda redan nu. Fast jag tror inte jag ska göra det, använder nog mitt terminskort tills jag inte behöver det mer. Sommarlovskortet är fan skitfint! Grönt rosa och lila, låter kanske inte så snyggt men det äre. De flesta av er skaffar kanske ett själva. Jag får det som present för att jag går ut skolan, och så fick jag ju biljetter britney-konserten också, TOPPEN :D


bild tagen från sthlm lokaltrafiks hemsida
Färgerna stämmer inte helt på bilden, menmen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0