The nice boy

Hej på er! Kom precis hem från skolan, hade inget att göra så jag satte mig här. Tänkte dra och gymma men har en sån jävla träningsvärk i röven sen jag gymma igår så jag har ingen lust :)

Gjorde inget speciellt i skolan. eller JO! Vi fixade placeringar till balen, vi i balkomitén alltså. Eller vi har fixat ett bord åt minstånde. Det ska bli så kul, fan bara 6 dagar kvar! :D

På vägen hem höll jag på att dregla ihjäl mig. Som de flesta av er vet så äääälskar jag snaggade killar! (det är något som jag - och sara - avgudar!). Här i mitt gulliga villaområde bor det en vrålsnygg kille som är snaggad. Han går i ettan på Sjödalsgymnasiet precis vid centrum (Huddinge). Alltså, amagaaaad, han är så snygg! Vill ba spänna på honom, HAHA.

Har inget mer att säga för tillfället! Hörs senare, pussypuss

Världens bästa Emma. Since 1994


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0