bönis!

Är hos min böna sara. Vi har varit i stan hela dagen efter skolan. Hon köpte ett par skitsnygga kilklackar, svarta, från h&m. Jag har ju inga pengar (för dom spenderar jag så fort jag får dom) så jag hängde bara på. Har fucking ont i mitt knä sen igår.. Jag skulle byta om från byxor till strumpbyxor nyss och sara säger "oj helvete va svullet ditt knä är ebba!" nämen vilken nyhet(!!!!!)

so-provet gick bra... fast alltid när det känns bra så blir det bara G, men inte en chans att jag bara får G i religion, då kommer jag bara garva

Sara sitter med beslutsångest på sin säng och kan inte välja vilka kläder hon ska ha i morgon. Vi ska nämligen dra hem till mig nu och sova hos mig. Sen blire resturang i morgon sen hem till henne igen, sen drar vi ut! Vi ska vara med snygg-kedde och hans polare. Han har kommit upp till Sthlm över helgen så det ska bli kul (han bor i Malmö :D)

shit va jag skriver mycket i varje inlägg varje gång nu.. blire för mkt?
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0