en sjuk ebba är hemma!

Snackade med Theodor på msn nyss :) Nu håller han på att packa inför hemresan från Kina så jag sitter och lyssnar på "Mama who bore me". En låt som min sånglärare tycker att jag ska söka gymnasiet med. Jag är lite osäker... Den är verkligen jättehärlig och så men jag tycker verkligen om "Unwritten" och "Mabels bön" (en låt från våran produktion i skolan som jag har som solo) som jag hade tänkt söka med. Vi får se vi får se...

Ska nu maila bilder på mig till mamma så hon kan skriva ut dom på jobbet i morgon i och med att vår skrivare inte funkar. Detta för att jag måste skicka in bilder på mig till vissa gymnasier nu innan jag ska dit på audition. Men tänk om jag blir så sjuk att jag inte kan sjunga? herregud... får inte tänka tanken!

jaja... skriver senare! puss



här är "Mama who bore me"... dåligt ljud men bättre än inget!
visst passar den min röst? (för er som vet hur jag sjunger...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0