FAME THE MUSICAL

Idag hade vi precis som vi alltid har på onsdagar profil/estet/fame-dag (call it whatever you want to call it!) och efter sånglektionen så bad min sånglärare Ylva mig att stanna kvar och jag täntke "omg vad har jag nu gjort?" och när vi väl står där ensamma i rummet så ger hon mig en allvarlig blick och säger "Ebba jag ska berätta en sak för dig" just då pumpade mitt hjärta 180 slag i minuten! sen sa hon "Du ska få ett till solo" (alltså ett till solo i våran produktion, musikalen Fame") och jag bara sken upp. Blev så otroligt lycklig! Låten heter "Hot lunch jam" och är sjukt cool. Vi började med dansen idag och det kommer bli så perfekt! ÅÅÅÅH VA GLAD JAG ÄR :D

här har ni låten (sången kommer inte först efter 1,40 min):




Kommentarer
Postat av: olsson

haha, låten suger ju!!

2009-03-11 @ 20:36:09
URL: http://raiinbowstar.devote.se
Postat av: Anonym

grattis gumman <3

2009-03-11 @ 20:52:06
URL: http://jackelingranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0