fuck blogg.se ännu en gång!

...eller det kanske är fel på mitt internet? i alla fall, nu lyckas jag äntligen logga in och skriva ett inlägg! Jag har precis storstädat mitt rum(!!!!!) Varför gör jag bara sånna saker när jag är hemma och är sjuk? Jag storstädar alltid mitt rum när jag är sjuk. Är det inte då man ska ligga i sängen och ta det lugnt? Jag är helt tvärtom. Sara kommer få en chock när hon kommer hit efter att hon slutat skolan. Hon kommer träda in i mitt rum med hakan i golvet och ögon lika stora som två bowlingklot. Ska bli kul att se kan jag lova! kan försöka fota så får ni se :F hahahaah, nejrå.

Nu ska jag se en till film sen hade jag tänkt göra lite lunch också. Vad sägs som nudlar? haha! Ha en bra dag allihopa så hörs vi laaaateeeerrrrr...

puss och kram, cool banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0