GLADARE ÄN NÅGONSIN!

Jag gjorde så sjuk bra ifrån mig idag, får man säga så? Med tanke på att jag är sjuk och har ont i halsen så kan jag inte vara mer nöjd med min insats! De sa till och med att de nästan kunde garantera att jag skulle komma in på skolan bara jag höjer mig med 10 poäng i betygen, så nu jävlar ska ni få se en pluggande Ebba. (Iofs har jag redan fixat mvg i ett ämne som jag hade vg i så ja, där var 5 poäng fixade!) Jag är så glad! börjar tro att alla mina läsare höll tummarna för mig (det är faktiskt tillåtet att drömma)

i morgon har jag intagningsprov på frysen
på fredag är det på scengymnasiet
på måndag blir det Värmdö och på tisdag blire Rytmus
lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0