god morgon folket!

Jag och Sara vaknade för några timmar sen. Gick upp, åt frukost sen så fick jag värsta rycket och ville se film. Så vi såg The Notebook.. första gången jag såg den! skitfin film verkligen, ni som inte sett den borde se den! (speciellt ni som har någon pojk-/flickvän, den är så mysig att se på!)

Jag har blivit sjuk också. Jippiiiie! Vilken tajming med alla intagningsprov till gymnasiet. Alla mina auditions (förutom Rytmus) ligger de närmaste 3 veckorna. Hoppas på att bli frisk så fort som möjligt alltså. Ska snacka med mamma om att vara hemma någon dag från skolan så jag kan vila och bli frisk.

Ska väl dra hem snart. Sara har prov i morgon så hon måste plugga.
Det var nog allt jag hade att skriva. PYYYYSS O KRAAAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0