göteborg sum 08

Var inne på Tuas bilddagbok. Tua är en vän till mig som bor i Göteborg, eller lite utanför, nämligen i Onsala. Jag var där i somras och det jag ska komma fram till med hennes bilddagbok var att hon hade lagt upp en bild från när jag var där och skrev att hon saknade mig så jag fick värsta nostalgin, så nu kommer lite bilder från när jag var där. Enjoy people!


Tua och jag :)


Alice (tuas syster), jag och Alicia (tuas bästa vän)


haha wtf?


I miss you so


alltså den här bilden är så rolig! för vi typ höll i varandra och så ramlade vi och tua försökte hålla i mig men det gick inget vidare.. hahaha


*bildtext*


Alicia har lite problem med handen...
jag saknar mina skor! :O

Jag måste verkligen komma ner i sommar igen!
Saknar er


Kommentarer
Postat av: linnéa

tack, eller vad man säger :)

2009-03-17 @ 15:15:13
URL: http://linneajanssons.blogg.se/
Postat av: tua

KOOOOMSIIIII! <3

2009-03-17 @ 20:55:38
Postat av: mathilda

ååh! vilka härliga bilder :(

jag vill ha dina skor... donde did you buy them?

2009-03-17 @ 21:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0