hemma hos sara!

Träffade inte mathilda efter skolan :( drog i stället hem och på vägen så snackade jag med Bönsara i telefon. Vi bestämde oss för att jag skulle åka dit när jag kommit hem och städat på mitt rum lite fort. Så jag åkte hem, städade rummet, bytte om sen tog jag något att äta sen drog jag hit. Vi bråkade lite nyss men snackade ut om det och (såklart) så löste det sig - vad annars liksom? det är helan och halvan vi pratar om. I alla fall, nu håller galningen på att städa sin garderob. hahaha alltså ni kan bara ana vad man kan hitta där inne! Väldigt kul är det i alla fall! Jaja, nu ska jag hjälpa henne sen ska vi se filmen "dumpad" och sen... sova? :)

Bilder från hennes garderobsstädning kommer! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0