hos bönsara!

Är hemma hos Sara. Har legat och småsovit i hennes säng ett tag. Nu ska vi åka hem till min far på Södermalm för att hämta mina snowboardskor och "skid"jacka (man kan ju inte säga snowboardjacka?!) som finns där (skulle ju egentligen sova hos honom men alltså... jag måste få vara med min bästa vän!) I morgon måste jag gå upp typ kvart över 5... stackars henne, men men, hon låter mig sova här ändå :) ÅÅÅÅÅH VAD JAG ÄLSKAR HENNE! *får ryck* och vi ska ha en sån jävla ba sommar har vi planerat. Älskar dig min lilla sköna böna!

nu drar vi, tjarråååååhhhhh

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, söt du är! Men det gick bra, mamma hjälpte. Lämnade in det idag :D Får säkert IG men det är smällar man får ta!

2009-03-04 @ 18:15:39
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0