I'm sick and it's not fun

Sitter hemma och kollar på Slumdog millionaire. Den är så trist i början sen efter typ 55 min så blir den helt underbar! Ni som inte sett den borde ta en titt.
Åkte till skolan i morse, var med på första lektionen i 15 min sen så ringde mamma, jag berättade att min hals gör uppror och att den gjorde ont så jag fick dra hem och vila upp mig inför i morgon då jag har mitt första (och viktigaste) intagningsprov! Så nu gäller det att hålla käft. Att snacka går ju att låta bli för jag är ensam hemma men att sjunga funkar inget vidare. Varje gång jag sätter igång så måste jag säga stopp till mig själv, haha.

Jaja, nu ska jag fortsätta titta på film och njuta av att min datastol är så jävla skön! :F Sen dricka lite mer honungsvatten också, mumsi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0