louiiiise

Är hemma hos Lollsan. Vet ni vad jag precis gjort? Det jag sagt att jag aldrig ska göra: Skriva på ansökningspapper till Idol 2009... jag har alltid sagt att jag aldrig ska söka idol, men det man säger att man inte ska göra det gör man nästan alltid, har jag fel? Inte när det gäller mig själv i alla fall. Jaja, så den 25 april bär jag av med Louise, Emilotte och Theodor (nej han ska inte söka men han ska följa med) till Hovet. Det är verkligen inte långt kvar... haha, shit, fan, bara 25 dagar! cooooool :)

Snart ska jag och Louise dra oss till affären och jag har inget mer att skriva direkt. Nu vet ni i alla fall hur läget är. Vill ännu en gång säga grattis till Theodor som fyller 10 idag. ÄNTLIGEN 2-SIFFRIGT... eeeh.. höhö (han fyller 16 för er som inte förstår ironin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0