nationella proven

Börjar om 5 min... sitter i skolan och väntar på att klassrummet ska öppnas. Funderar varför det inte är öppet än, whatever. Är inte det minsta nervös eller så, det ska fan gå galant det här! När man inte är nervös brukar det oftast gå bra. Ska hem till Maja efter skolan och råplugga matte. Vi liksom gör det tillsammans :)

Nejni, nu ska jag sluta skriva och chilla ett tag! pusshej

hahaha nu fick jag reda på att provet börjar halv nio, och att niorna skulle samlas kvart över åtta! Linus sa (senast igår) till mig att det skulle vara bra om jag var i skolan kl 8. Vilken jävla lögnare :( Nu ska vi i alla fall släppas in i klassrummet... heeeeeejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0