rubbig dag!

Min dag har varit helt jävla sick.. känns som att jag dragits åt olika håll. Blev för mycket i skolan, hade ingen ork att vara kvar så jag skrev till mamma att jag mådde dåligt och sa att jag ville vara med henne. Så jag åkte till hennes jobb och vi pratade om en massa och skönt vare kan jag säga. Sen pluggade jag en massa engelska och sedan åkte vi hem vid 5. Kom hem och däcka i sängen, sen satte jag mig här vid datorn för typ 20 min sen.

Ska upp och göra klart min låtanalys i svenskan snart sen blir det väl säng för mig! somnade jättesent igår för jag låg och vände och vred på mig och sen sov jag dåligt. Dessutom hade vi beep-test idag på gympan! hahahaha, hemskt att få sin dåliga kondis bekräftad. Fast jag ska ju få gym och träningskort av far min när jag fyller år så jag och sara ska börja träna nu, tillsammans! hihihi

skriver mer snart! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0