skön dag, faktiskt!

Trodde min dag skulle bli ett helvete, men så blev det inte. Mådde riktigt bra i skolan idag, fick vara med andra klassen i stället för min i och med att jag typ bara umgås med folk där (maja, sara (inte ahtonen, utan andra sara), nicole, ellie osvosv) och det var ritigt soft. Fick dessutom sluta 2½ timme tidigare för vi hade ingen so och mattelektionen slutade 20 min tidigare än vanligt, jätteskönt!

Efter skolan drog jag och Sara.R (inte ahtonen... shit varför finns det så många sara? :@) in till stan. Hon köpte otroligt snygga underkläder att förföra sin boy med ikväll (som hon snart varit tillsammans i 1 år och 2 månader :D:D:D) sen skulle vi köpa en jeansjacka till mig men det blev inte. Den satt inte så som jag verkligen ville så jag sket i det, ska fortsätta leta!

Efter det drog vi hem till henne, bytte om till träningskläder och drog och gymmade. Vi var på gymmet i ca 1 timme sen drog vi hem åt varsitt håll.

Har haft en underbar dag vilket jag verkligen behövde. Hoppas ni har haft med!
Nu ska jag kolla när dom har spinning nästa gång på friskis, jag och mamma ska dit nämligen. Skriver kanske senare ikväll. Vill nog helst bara lägga mig i sängen och se en mysig film. Puss på er fina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0