vad ska man skriva här?

Igår hackade theodor min facebook och bytte lösen och allt så jag blev ju skapligt sur.. menmen, nu är den i mina händer igen och jag har ett lösen som snubben aldrig kan lista ut!

Sitter i skolan nu och har precis ätit lunch. Vi gjorde nationella proven i engelska idag och det gick bättre än jag trodde. Vill ba ha tillbaka proven i svenska, min lärare är ju hyfsat seg som aldrig rättar klar skiten! Justeja, man har ju valt ut några testskolor som ska ha nationella prov i No, min skola är en av dom.... *jippie*,.... sajk...

Åker till Dalarna idag! Tåget går 15.45 och tills dess har jag inga planer. Drar väl hem till Söder och gör ingenting, vettefan alltså! Har verkligen inget att göra. Om jag skulle åka hem till Huddinge hinner jag vara hemma i en timme sen måste jag dra igen, rätt onödigt. Får se hur jag gör!

Nu ska jag bege mig från den här hålan i alla fall, måste hitta min söta lillebror och säga hejdå till honom först. Önska mig lycka till, han har säkert sin lärare Malin som hatar mig så får jag inte säga hejdå -.- kulkul!

vi hörs när jag är tillbaka i Sthlm igen på söndag! HA EN BRA HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0