aj min skalle!

Jag är inte den som klagar på huvudvärk. Det sker ytterst sällan. Men nu, nu jävlar! Jag har så fruktansvärt ont i huvudet. Har haft ont sedan efter lunch ungefär men inte såhär ont. Ändå har jag ätit Ipren idag (dock för min skada) men det borde väl bli lite över till skallen också, eller? Och så börjar jag tröttna på att plugga nu. Har skrivit en massa på uppsatsen om Mozarts död och begravning, och nu sätter jag igång med osthyveln också! Pallar inte, men måste man så måste man! JAG SKA KOMMA IN PÅ STEG!

nu flög inlägget iväg åt fel håll, tappade liksom spåret. Änywäääys, plugga vidare sen ligga i sängen i hopp om att huvudvärken försvinner! Önska mig lycka till :) pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0