bloggtorka

Har varit dålig uppdatering de senaste två dagarna, sorry för det. Har helt enkelt inte tid att blogga, så mycket träning och plugg att det skriker om det! Nu har jag håltimme, alla ska ha språk men det har ju inte jag så jag har ingenting. (på tisdagar när alla har språk så har jag typ privatlektion med min lärare johan dock, det är ju nice!) Sitter och lyssnar på Mario - How could you. Låter låtarna rulla i/på(?) ipoden. Ska nog ut och ta en promenad och njuta av luften ett tag. Eller så stannar jag inne och fortsätter plugga so. Har haft so nu på morgonen och ska ha det efter lunch också, dvs bara so idag! så blir det nästa onsdag också, soft soft!

Idag ska jag på jobbintervju! WIHU... ska slå dom med häpnad
kul ska det bli och så får man väl hoppas på det bästa.

tjarråååh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0