god morgon god morgon!

Mamma väckte mig som en ängel för 10 min sen. Jag var tvungen att kolla när gymmet öppnade nu på morgonen för vi ska nämligen iväg och träna. Inte tillsammans dock, för hon har sitt pass och jag ska gymma. Hade tänkt köra ben idag, eller så håller jag mig på crossmaskinen ett jävla tag. Får se hur jag gör! :)

Är svintrött, somnade vid halv 1 i natt kanske. Inte så sent, men hurreni, kolla vad klockan var när jag skrev det här inlägget!.... PRECIS, hon är kvart i 8... jag vill sova, men nej, nu ska jag träna! Det är iofs skönt.

Nu ska jag ta något att äta, sen byta om sen sticker vi!
Skriver när jag kommer hem igen.

p.s: förlåt för dålig uppdatering igår!... d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0