god morgon mina läsare :)

Sitter och chillar i pyamas! som ni förstår så befinner jag mig inte i skolan. Hade bara en lektion idag på morgonen (So) och jag ligger typ först av alla och behöver ingen hjälp så jag sa till mamma att jag stannar hemma :) Ska till sjukgymnasten 13.15, skönt må jag säga! Längtar tills den här jädra skadan försvinner så jag kan springa och röra mig hur mycket jag vill :D

Ska upp och äta frukost snart under tiden som jag sitter och tycker synd om Sara som har franska just nu, hihihi. Skriver kanske lite senare! Direkt efter sjukgymnasten så ska jag hem och skriva klart hemkunskapsuppsatsen och musikuppsatsen, lär väl gå bra! CIAOOOO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0