god morgon

Har precis skrivit nationellt prov i matte. Gick hur bra som helst och jag är fan stolt över mig själv i och med att jag vanligtvis har väldigt svårt med matte. Problemlösningar är sjukt kul och jag var iofs väldigt dum som inte pluggade minsta lilla inför provet, men det gick ju tydligen bra ändå! :)

Kl halv 11 ska vi kolla scenlösningen vad gäller Fame i 1 timme sen kl halv 12 så börjar mitt lag med uppvärmning och uppsjungning. Slutar tydligen kl 4 idag, trodde jag skulle sluta vid 2 så jag blev lite ledsen :( menmen, det är ju kul att repa, trots att man blir så väldans trött.

HAHAHAAH, precis nyss så kollade jag, Emma och Jackie i ett av vår lärares album på facebook. En massa bilder från klassresan till Gotland vi gjorde i slutet av augusti. Hhaha, väldigt roligt. Lägger upp några senare. Nu ska jag kila, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0