hej världen, hej S:t Gretus

Greta är här, vi jobbar med hennes land.. eller, jag jobbar! hahaha nej driver bara :) Just nu sitter vi och målar det, det går jättebra. Sen har vi bara historian kvar sen så ska jag hjälpa henne med hennes teknikuppgift sen ska vi skriva texten till hennes låt som vi ska framföra i morgon :) (hon har nämligen sparat allt arbete till sista veckan... smart... not)

fick en kommentar att jag ska lägga upp mer bilder men jag har inga bilder på den här datorn. inga i över huvud taget hemma hos pappa! VÄNTA EN VECKA SEN KOMMER DET :D ni kanske får ett videoinlägg med mig och Greta sen. 
PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Klero

Jag tror inte att man kan köpa dom! :( Men dom skulle sitta mycket fint!

2009-05-27 @ 15:46:12
URL: http://klero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0