helluuuu!!!

Förlåt att det inte blev någon uppdatering igår. Hade aldrig tid att sitta vid datorn. Sov hos sara, vaknade och drog hem till Söder, satte mig i Vitan och pluggade. När jag varit där ett tag och även träffat Greta, Lina och Matilda så drog jag hem och åt två mackor sen drog jag till gymmet. Gymmade och sen när jag var på väg hem vid 8-tiden så ringde Greta. Jag drog hem och lämnade mina saker och sen möttes vi för att ta en underbar promenad! :)

Nu sitter jag här, dagen efter allt det där, och ska snart dra till skolan. Jag underskattade tydligen mig själv den här morgonen och trodde att jag behövde 1,5 timme för att duscha, äta, fixa mig osv, men icke sa nicke jag är klar och det är  40 min kvar tills bussen går. Ska möta Greta vid medis så vi tar sällskap till skolan. COSY! 

IDAG SKA JAG KÖPA NYA SKOR! wweeeiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0