I'm here 1nce again

hello allihopa! Jag är tillbaka efter en ljuvlig sömn. Drömde lite om att jag var med måns (min bror) och hans kompis och hans kompis hade en syster på snart ett halvår (vilket pontus bror snart är och vi pratade om det igår, haha)... Ungen var urgullig och satt i mitt knä. Jag loggade in på facebook med min styvmors dator(?) och helt plötsligt kunge ungen snacka, haha. Helt sjuk dröm i alla fall :D

men från det ena till det andra: igår vaknade jag och hade ont i gommen, i och med att pappa är läkare bad jag honom kolla vad fan det var. Det var en infektion som "går över om någon dag".... idag vaknar jag och har ännu mer ont! Kunde knappt prata när jag vaknade och nu går det i alla fall helt okej. Undrar vad det beror på... Vet ni något om infektioner i gommen?

nu ska jag lägga in ny musik på min ipod
idag blir det bio, i morgon grönan. GRYM helg :D
ER UNDERBARA EBBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0