JAG HATAR MATTE

Och jag hatar människorna i det där jävla klassrummet. Jag har haft jättesvårt med matte sedan jag började här på Kulturama. Innan dess så gick jag i gruppen som alltid låg längst fram i matteboken och jag älskade ämnet. Sen så kom jag hit, vårterminen i sjuan, och sen dess har allt rasat. Nu har jag G-/G/G+ (helt olika från kapitel till kapitel)... Men i alla fall, så satt vi där inne nu och gick igenom saker som kommer komma upp i gymnasiet, och jag fattade noll och frågade vafan det var han skrev på tavlan och så börjar någon fnissa. Jag fick totaldamp. Flippade lite till en början sen så kokade jag bara över så jag gick ut och tänker fan inte gå in igen. Jävla idiot! vet vem det var men tänker inte nämna något namn...

ÅH JAG HATAR MATTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0