pluggz and some shit

Kom hem för över 1 timme sen. Satte mig vid datorn direkt och skrev klart min uppsats om Mozart. Ett jävla tjat om denne man va? men nu slipper ni höra mer om honom :)

Väntar på att min bror ska komma hem (till sig alltså) så han kan logga in på msn. Ska skicka uppsatsen till honom så han får hjälpa till, mvg-barn som han är. (TACK MAX!!!) Sen ska jag nog skicka no-uppsatsen också, teknik grejen, jag skrev om osthyveln. Sen får han hjälpa mig med den också så blir allt toooooppen.

Han kommer hem till sig om 40 min, så nu ska jag upp till köket och fixa något att äta, sen sätta mig och snacka lite med mampi om allt och inget :) skriver senare, byebyyyyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0