Sara och Coldplay! WEEEIIII

Nu är vi hemma hos Sara, igen. Var ju här i förrigår och hos mig igår och här idag igen. Såhär var det jämt förut, vi sov hos varandra hela helgerna, haha. Ikväll ska vi se två filmer: Dodge boll och någon mer, vi har inte bestämt oss än. Vi har till och med köpt cola och ostbågar :O har inte fettat mig såhär mycket sen jag började träna liksom... heheheh

angående Coldplay: Jag ska köpa ståplatsbiljett av min älskade konfakompis Frida! Blev jätteglad när hon frågade, hon kan tyvärr(höhöhö) inte gå när konserten är den 22a augusti så jag köper hennes ticet för bara 500 kronor! Lär väl inte bli så att jag går själv dock i och med att alla andra polare också har ståplatsbiljetter. SOFT SOM FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0