skolan... på en SÖNDAG!

Japp, då var man här igen. Åh, vad härligt, varit i skolan hela helgen, den ni! -.-

Lag 2 är i full gång med sound check(stavning?) just nu! Jag och Ina ska snart gå och köpa en kaffe, är trött och så kom Madde (danslärare) in med en mugg kaffe och jag ba: fan va gott! Så det kommer sitta fint snart :)

Ska bli kul att få uppleva föreställningen genom att sitta och titta, i publik. Har liksom aldrig gjort det förut. Hoppas det är så bra som jag förväntar mig (dock tycker jag ju att mitt lag är bättre, så klart, haha)

Nejni, nu ska jag ner till multihallen igen och fortsätta lyssna tills Ina är klar med the sound check. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0