utmattad

är precis vad jag är! Gud, jag är så sjukt trött! Så fort jag tänker på ordet "Gud" så tänker jag på en av mina repliker. "ÅH GUD, JAG VILL DÖ!" hahaha, man får in allt i hjärnan och så vägrar det försvinna. Fast det är ju bra så länge vi har föreställningar. Vi hade 2 föreställningar idag. Den första gick väl inte sååå tiptop men den andra, ohjävlar vad vi ägde! Är så nöjd med vårat lag, vi peppar varandra och vi har en härlig kemi som grupp! ÅH, jag vill verkligen inte sluta på Kulturama känner jag just nu :(

känner för en heeeel del bilder!
KULTURAMA 9B, SOUND OF MUSIC:









bild 1: Spexfoto 08-09Happy och Emma
bild 2: Spexfoto 08-09, klass 9B Sound of music
bild 3: Spexfoto 08-09 Jackie, André och Ina

bild 4: Sista julshowen, 08 (FAME)
bild 5: Sista julshowen (FAME, "Ge oss i morgon")
bild 6: Sista julshowen, hela jävla skolan ba vavava!
bild 7: Sista julshowen, backstage, Frida, André och jag... hmmm
bild 8: Sista julshowen, en vig no-lärare vid namn Johan!
bild 9: Sista julshowen, bästa niorna (9A Dirty Dancing & 9B Sound of music)
bild 10: Sista julshowen, jag och André

bild 11: Klassresa, Lina och Happy på bussen över till Fårö (Gotland)
bild 12: Klassresa, Danslärare Madde och André, båten över till Fårö
bild 13: Klassresa, min mentor, sköna, roliga, tramsiga lärare Linus!
bild 14: Klassresa, Linus och vår musiklärare Urban! ni är BÄST
bild 15: Klassresa, båten till Gotland, Elin.J och jag
bild 16: Klassresa, på Fårö och dessa vackra raukar!
bild 17: Klassresa, hela klassen på Visbytåget
bild 18: Klassresa, underbart fina stället vi bodde på under dessa dagar!

bild 19: Världens mest underbara sånglärare Ylva! Utan henne hade jag inte haft den röst jag har idag, åh du är grym Ylva!
bild 20: Linus och Jackie i korridoren, detta var var väl 1-2 år sen :D hhaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0