you would always call me your lady

Sitter här, ganska så nyduschad (sedan 1 timme tillbaka men sitter fortf i min badrock, hihi) och fryser lite om fossingarna.

Gick jättefort i skolan idag, det enda vi gör om dagarna är ju att repa våran produktion och det är riktigt kul! Slutade halv 1 och drog direkt till min sjukgymnast vid St. Eriksplan och hon kollade mina ben och i och med att det var första gången jag var där så var hon tvungen att undersöka dom en hel del. Jag tycker att vi alla håller tummarna om att jag SLIPPER operaras, ellerhur? :D låt mig bli av med skiten nu! :P

Efter sjukgymnasten blev det av till gymmet. Innan var det lite dålig stämning mellan mig och Sara, hon var trött och jag blev lack och hahah ja lite sånt men så fort vi hamnade på gymmet blev vi goa och glada. Så otroligt skönt att träna (kommer bli ännu skönare när mina ben fungerar... hmmm)

Nu ska jag upp på rummet och städa lite kanske, bara kanske. Ta på mig mer kläder (har faktiskt trosor och mjukisar på mig, haha) och sen lägga mig i sängen och kolla på desperata hemmafruar som jag börjar tröttna på mer och mer... Blir kanske att man ser The Mentalist i stället i och med att det är bättre, får se hur jag gör!

Nu blev det mycket här! Hoppas ni orkade läsa enda ner hit, haha
Skriver nog om någon minut igen, hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0