7 november

hej på er! åååh hejhej ja verkligen hej :D
idag har jag unnat mig lycka i ca 5 dagar framöver, jag har nämligen shoppat lite! lyckan räcker inte länge, för sen inser man att man blev av med en hel del pengar :) dessutom var jag ju med sanna också, vi hade det jättemysigt. Först gick vi på bio och såg trubbel i paradiset, och jag rekomenderar den verkligen! shit vad rolig den var, vi skrattade så mycket så :) sen gick vi runt på stan som sagt, mötte upp sixten och linnea en snabbis, sen så gick vi vidare och mötte en annan kompis dessutom!

sen drog vi till hennes jobb (som för övrigt nog kommer bli mitt jobb också inom kort tid, mer om detta någon annan gång) och hjälpte till med att plocka småsaker i 1,5 timme, sen drog jag :)

nu har jag varit hemma ett väldigt långt tag, ska nog lägga mig i sängen och se en film snart. Har finulat med musik till iphonen ett väldigt långt tag, tröttnat nu faktiskt... -.-

i morgon ska jag nog träffa sara, var så äckligt länge sen! sara jag älskar dig och jag saknar dig och du är den bästa vän jag har och jag kommer aldrig glömma dig <3 hihih, haha va hyper jag blev :)

och  jag skriver mycket nu, sorry! bilder kommer här:

sanna testade en utomordentligt söt hatt.....


linne från gina, 149kr! "LITTLE BLACK TOP" kedjor i ryggen


lacktights, bik bok 149kr dom med


filmen: trubbel i paradiset
SE DEN!

Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar dig också! <3

2009-11-07 @ 23:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0