bajsinfo

förlåt, jag vet att jag bloggar för sällan, men jag har inte tid! Idag efter skolan så var jag med Jon och Sara. Det var jättetrevligt :) Ska vara med Jon på torsdag igen som sagt, niceprice! alltså jag är så himla glad att han och hanna kanon blivit tillsammans :D:D:D:D nu vet de flesta av er inte vilka det är så jag kan förklara kort: jag konfirmerades med hanna 2008, hon är världens mysigaste! Jon är en gammal konfirmand från undersvik, 90'a, och har liksom hållit sig kvar i undersvik (så som jag gör nu, åker dit på läger eeefter konfan) och så har dom träffats! fantastiskt :)

i morgon är det skola som vanligt sen iväg på möte...
saknar undersvik jättemycket faktiskt :(


jag och jon i somras :) (i undersvik, wiiiie)


hannaaaa i somras, också i undersvik haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0