Coldplay

I förväg vill jag bara säga att jag råkade trycka på någon jädra knapp så hela texten blev kursiv och jag vet inte hur man ändrar tillbaka, sorry!

Minns ni att jag skrev en recension om Coldplays konsert i augusti? Om inte så gå in på kategorien "musik" till vänster så ligger den där om ni rullar ner lite. Hur som helst, jag har skickat den till sixten så han läser den nu (förhoppningsvis, höhö) och ska typ hjälpa mig med småfel och sådär (kan ju säga att jag redan ändrat en massa) och sen ska jag skicka den till min svensklärare, toppen toppen!
nu kanske ni anser att det är fusk att låta en kille som går natur i trean ska rätta den och göra så det blir rätt, och vet ni vad? det tycker jag med! men det är faktiskt ingen uppgift som vi fått i skolan utan något som jag gör frivilligt, så det är rena rama lungan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0