I love the life I live..

.. I live the life that I love
så lyder en rad ur typ, hmm, adam tenstas låtar. Eller någon annan hiphop-artists låt, kommer inte riktigt ihåg som ni märker.
Idag har varit ett helvete, och så har det varit en underbar dag också. Helvetet behöver jag inte ta upp så speciellt mycket, kan nämna ordet gräl och lite tårar, och that's it typ. Det underbara kan jag säga var j*vligt bra. Jag har nämligen gått runt i pyamas hela dagen, låg i sängen till typ halv 4 idag, skönt må jag säga. Så jag är typ fullständigt utvilad, men kan sätta pengar på att jag kommer vara astrött i morgon i skolan -.-

i morgon EFTER skolan ska jag vara med min bästa vän. Sara heter hon. Vi ska förbi Lina, ska hämta och lämna lite grejer, sen sticker vi hem till far min, och sover typ över där. Very mucho cosy mysigt.

Har inte så mycket mer att säga. Jag ska snart lägga mig i sängen och se heartbreak hotel som går på 4an kl 21. Jenberts pappa (som är värsta dilfen) är med i den förfan! Han är en av motorcykelkillarna, han dejtar hon huvudrollen typ. Fick jag reda på för sisådär 30 min sen. HÅLL UTKIK!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den är skit bra filmen!

2009-11-24 @ 09:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0